JW Training

Syksy 2018

Valmennukset

Maanantai Tiistai Keskiviikko Torstai Perjantai Lauantai Sunnuntai
Klo 19.00-20.00
Tehonaiset / Jonna / TÄYNNÄ
Klo 18.00-18.55
Teho-cardio / Jonna 
  Klo 17.30-18.30
Teho 1,0 / Jonna / TÄYNNÄ
     
Klo 20.00-21.00
Teho 2,0 / Jonna /TÄYNNÄ
    Klo 18.45-19.45
Teho 2,0 / Jonna/ TÄYNNÄ
     

Nyt viemme harjoittelun aivan uudelle tasolle! Uskallatko hypätä mukaan matkalle?

Ensinnäkin valmennusryhmät treenaavat yhdessä valmentajan ohjauksella kerran tai kaksi viikossa, valinnastasi riippuen.

Yhteistreeneissä seuraamme kehitystäsi, ja viemme harjoitteluasi askel askeleelta eteenpäin. Olet koko ajan tarkan valmentajan silmän alla, joka korjaa liiketekniikat kuntoon ja kannustaa uusiin suorituksiin, joista et uskaltanut edes haaveilla.

Pohdimme yhdessä ratkaisukeinoja, silloin kun kaikki ei menekään niin kuin siellä kuuluisassa Strömsössä. Ja toki myös tuuletamme yhdessä kun homma etenee toivotunlaisesti.

Tuki ja ohjeet ovat aina  lähellä sinua.

Yhteistreenit vetävät puoleensa kuin magneetti,  sillä vertaisryhmän tsemppiä ei korvaa mikään! Yhteistreenien lisäksi saat harjoitussuunnitelman, josta löydät sinulle ohjeet itsenäiseen harjoitteluun.

Suunnitelmasta löydät ohjeet:

  • lihaskuntoharjoituksiin
  • huoltaviin harjoituksiin sekä
  • cardio-ohjelman

Nämä ohjelmat vaihtuvat 5 viikon välein eli kauden aikana saat kolme uutta lihaskunto-ohjelmaa, kolme huoltavaa harjoitusta ja kolme cardio-ohjelmaa.

Näin opit hahmottamaan harjoittelua kokonaisuutena. Huomaat haastavien ja palauttavien harjoitteiden merkityksen ja tarkoituksen. Näet kausiajattelua ja kuinka se istuu sinun arkeesi. Haetaan sopiva määrä harjoittelua juuri sinulle, niin että saat arjestasi vireämmän, jolloin niin työ kuin vapaa-aika on sinun näköistäsi.

Valmennusryhmät ja tavoitteet:

Tehonaiset

Tehonaiset on naisten oma ryhmä. Pääpainopiste on muokkaavassa harjoittelussa. Yhteistreeneissä yhdistämme cardiota ja lihaskuntoharjoittelua vapaillapainoilla. Teemme perusharjoittelua ilman ylimääräisiä kikkailuja. Keskitymme lihastuntumaan, jonka kautta saadaan harjoittelulle mahdollisimman suuri vaste.

Treeniohjelmat niin yhteistreeneissä kuin itsenäisessä harjoittelussa  keskittyvät muokkaamaan kehoa sekä samalla parantamaan voimatasojasi.

Tunneilla keskitymme hyvään ja turvalliseen liiketekniikkaan. Mukana on aina cardio-osuus, jonka kautta aktivoidaan kehon rasvanpolttoa liikkeelle ja tunnet todella tehneesi.

Harjoitteluasi tukemassa ovat ohjeet itsenäiseen harjoitteluun, jolla huollat kehoasi, teet itsenäiset lihaskuntoharjoitukset ja motivoit itsesi cardio-harjoituksiin, jotka parantavat niin sydänterveyttä kuin laittavat kehon rasvavarastot liikkeelle.

Ohjaaja:

Jonna Westerberg, Personal Trainer (Tsemppari)

Harjoitukset:

Tiistaisin klo 17.45-18.45

Hinta:

79 €/kk

Ilmoittautuminen:

Sähköpostitse jonna@jwtraining.fi tai soita Jonna, puh. 044 3044312

Ohjaaja

Jonna Westerberg

Jonna Westerberg

Personal Trainer (Tsemppari)

Jonna on valmentaja ja ohjaaja, joka ohjaa tarkalla silmällä valmennettaviaan. Harjoittelu tehdään kehon toimintakyky edellä, jonka jälkeen lähdetään vasta suorituskyvyn kehittämiseen. Tukilihaksisto ja funkitionaalinen liikkuvuus ovat kaiken pohja. Vaikka harjoittelemme tosissamme niin emme koskaan vakavasti. Hauskaa pidetään vaikka laadusta ei tingitä.

Teho 1,0 ja 2,0

Tehovalmennus on juuri sinulle, joka olet valmis viemään treenisi seuraavalle tasolle. Olet valmis sitoutumaan treenaamaan yksi tai kaksi kertaa viikossa loistavan porukan tsemppaamana ja tiukan valmentajan silmän alla.

Tämä valmennus etenee alkutestien kautta kohti kestävämpää, vahvempaa ja liikkuvampaa kehoa. Treenit jaksotetaan niin, että liikkuvuus, hapenottokyky ja voima kehittyvät omissa jaksoissaan kauniisti eteenpäin. Harjoittelu on hyvin monipuolista; huomioimme tukilihaksiston ja henkilökohtaiset liikkuvuudet ja nämä kulkevat harjoittelussa mukana niin tuntien alussa kuin lopussa. Voimasi ja kehonhallintasi ovat jo kuitenkin sillä tasolla, että vaativatkin kehonpainoharjoitteet sekä voimannoston ja painonnoston tekniikat eivät sinua hämmennä vaan nautit näiden tekemisestä.

Yhteistreeneissä harjoitukset koostuvat:

  • lämmittelystä, jossa kehoa avataan dynaamisella liikkeellä ja aktivoidaan tukilahaksisto hereille kehonpainoharjoitteilla.
  • työosuudesta, jossa haastetaan hapenottoa/voimaa/lihaskestävyyttä/taitoa teemasta riippuen. Harjoituksen rakenne saattaa olla kiertoharjoittelu, patteriharjoitus tai voimatreeni tavoitteesta riippuen.
  • tekniikoista, joissa hyödynnämme niin painonnoston tekniikoita, voimannostoa, kahvakuulaharjoitteita, kehonpainoharjoittelua kuin perus kuntosaliharjoittelua (mm. apuliikkeet).
  • jäähdyttelystä – tunti päättyy aina jäähdyttelyyn, jossa hyödynnetään niin foamrollereita kuin kehon omaa liikettä.

Näiden yhteistreenien lisäksi saat ohjeet omaan itsenäiseen harjoitteluun.

Harjoitteluasi tukemassa ovat ohjeet itsenäiseen harjoitteluun, jolla huollat kehoasi, teet itsenäiset lihaskuntoharjoitukset (voima ja apuliikkeet) ja motivoit itsesi cardio-harjoituksiin, jotka parantavat niin sydänterveyttä kuin laittavat kehon rasvavarastot liikkeelle.

Hyppää siis mukaan valmennukseen!

Ohjaaja:

Jonna Westerberg, Personal Trainer (Tsemppari)

Harjoitukset:

Teho 1,0: torstaisin klo 17.30-18.30
Teho 2,0: maanantaisin klo 20.00-21.00 ja torstaisin klo 18.45-19.45

Hinta:

Teho 1,0: 79 €/kk
Teho 2,0: 125 €/kk

Ilmoittautuminen:

Sähköpostitse jonna@jwtraining.fi tai soita Jonna, puh. 044 3044312

Ohjaaja

Jonna Westerberg

Jonna Westerberg

Personal Trainer (Tsemppari)

Jonna on valmentaja ja ohjaaja, joka ohjaa tarkalla silmällä valmennettaviaan. Harjoittelu tehdään kehon toimintakyky edellä, jonka jälkeen lähdetään vasta suorituskyvyn kehittämiseen. Tukilihaksisto ja funkitionaalinen liikkuvuus ovat kaiken pohja. Vaikka harjoittelemme tosissamme niin emme koskaan vakavasti. Hauskaa pidetään vaikka laadusta ei tingitä.

Valmennusten hinnat:

Teho 1,0 79 €/kk
Tehonaiset 79 €/kk
Teho 2,0 125 €/kk

Kombo-tarjoukset:

Yhdistele treenit toiveidesi mukaan (sisältää verkkovalmennuksen tuen):

1 treeniä viikko 79 €/kk
2 treeniä viikko 125 €/kk
3 treeniä viikko 168 €/kk

Laskutuksesta:

Laskutusväli on neljä viikkoa. Valmennusten syyskausi koostuu 4 laskusta eli 4 x 79 €/125 €, (kausi 13.8.-7.12.).
Kurssien syyskausi koostuu 3 laskusta eli 3 x 52 €, (kausi 13.8.-9.11.).
Kurssit ja valmennukset voi maksaa joko laskulla (laskutuslisä 3 €) tai pankkikortilla.

Eräpäivät ovat 13.8., 10.9., 8.10. ja 12.11..

Mikäli maksat koko kauden korttimaksulla kauden alkaessa 13.8., saat 10 % alennuksen koko kauden hinnasta.

Tilaa ilmainen JW Training -reseptivihkonen!

You have Successfully Subscribed!